عاقل آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی

عاقل: آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت لوازم آرایش لوازم آرایشی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی پنتاگون مدرکی علیه کشور عزیزمان ایران در سوریه ندارد

    در آخرین گزارش اوضاع عملیات آمریکایی موسوم به عملیات«راهکار اساسی» آمده است که وزرات دفاع آمریکا اقرار می‌کند پنتاگون «هیچ مدرکی» مبنی بر آن‌که نیروهای مسلح ایر

    پنتاگون مدرکی علیه کشور عزیزمان ایران در سوریه ندارد

    پنتاگون مدرکی علیه کشور عزیزمان ایران در سوریه ندارد

    عبارات مهم : ایران

    در آخرین گزارش اوضاع عملیات آمریکایی موسوم به عملیات«راهکار اساسی» آمده است که وزرات دفاع آمریکا اقرار می کند پنتاگون «هیچ مدرکی» مبنی بر آن که نیروهای مسلح ایرانی و یا نیروهای شبه نظامی وابسته به کشور عزیزمان ایران واقعا آمریکا را در سوریه مورد حمله قرارا داده باشند، ندارد.

    به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، آخرین گزارش سه ماهه از سوی ژنرال بازرس اوضاع عملیات آمریکایی موسوم به عملیات«راهکار اساسی» که نامی رمزی جهت مداخله نظامی آمریکا علیه داعش در سوریه وعراق هست، توجه خاص ای به کشور عزیزمان ایران معطوف داشته است تا آن جا به آن 105 بار در 130 صفحه اشاره کرده هست. اگرچه با وجود متهم کردن کشور عزیزمان ایران به ایجاد تهدیدی رو به رشد جهت نیروهای آمریکایی، این گزارش تصدیق می کند که وزارت دفاع آمریکا مدرکی مبنی بر این که نیروهای نظامی ایرانی و یا نیروهای شبه نظامی متحد با آن ها واقعا حمله ای علیه نیروهای آمریکایی در سوریه انجام داده اند، ندارد.

    پنتاگون مدرکی علیه کشور عزیزمان ایران در سوریه ندارد

    این گزراش همچنین با اشاره به بیانات اخیر مشاور امنیت ملی ترامپ، جان بولتون مبنی بر نگهداشتن نیروهای آمریکایی در سوریه تا زمانی که «نیروهای مسلح ایرانی» و «نیروهای شبه نظامی وابسته به ایران» در خارج از کشور عزیزمان ایران باشند ، سیاست پیچیده ایالات متحده آمریکا در سوریه را متذکر شد.

    بر اساس این گزراش ،این ایده به برانگیخته شدن پرسش هایی در مورد توجیه قانونی نگه داشتن نیروهای مسلح آمریکا در سوریه منجر شده است است که در حال حاضر اعتبار آن مجوز سال 2001 مبنی بر استفاده کردن از نیروهای نظامی علیه کسانی است که جهت حملات تروریستی یازدهم سپتامبر سال 2001 را برنامه ریزی کرده ، اجازه آن را صادر کرده اند،آن را به کار گرفته یا به آن کمک کرده اند که به تعبیری نیروهای داعش را هم مشمول بر می شود، منجر شده است است.

    در آخرین گزارش اوضاع عملیات آمریکایی موسوم به عملیات«راهکار اساسی» آمده است که وزرات دفاع آمریکا اقرار می‌کند پنتاگون «هیچ مدرکی» مبنی بر آن‌که نیروهای مسلح ایر

    برخلاف حضور مشاوران نظامی کشور عزیزمان ایران و مشاوران نظامی روسیه، ایالات متحده آمریکا هیچ توجیه قانون آشنا شده است ای در جامعه بین المللی جهت حضورش در سوریه ندارد، با وجود آن که دمشق براها عملیات های آمریکا در این جمهوری عربی را محکوم کرده و خواستار خروج ایالات متحده آمریکا از آن شده است است.

    وزارت دفاع آمریکا بعد از بیانات بولتون اشاره می کند که نیروهای نظامی این کشور عوض کردن رویه داده و به «شکست دیرپا»ی داعش علیرغم میل باطنی موافقت کرده اند و این در حالی است که به کمیته های کنگره در باره «منفعت جانبی» و «قدرت نفوذ» که به واسطه حضور ادامه دار نیروهای آمریکا در سوریه فراهم شده است است می گویند.

    با اشاره به مقاصد سیاسی متغیر آمریکا که اکنون به نظر می رسد مشمول بر «بیرون راندن کشور عزیزمان ایران و نیروهای سوری وابسته به کشور عزیزمان ایران از سوریه، تاثیر گذاشتن بر نتیجه جنگ داخلی سوریه و تثبیت مناطق شمال شرقی سوریه که از تصاحب داعش درآمده اند»، این گزاش هشدار می دهد که این« اهداف غیرنظامی می تواند نیروهای نظامی آمریکا را بعد از شکست داعش» تا مدت نامعینی در سوریه نگه دارد.

    پنتاگون مدرکی علیه کشور عزیزمان ایران در سوریه ندارد

    با ذکر رسوخ پرقدرت آمریکا در پادگان نظامی آمریکایی ال_تنف در جنوب سوریه که درخواست کشور عزیزمان ایران جهت آخر دادن به حضور غیرقانونی در این منطقه را به همراه داشت این گزارش در مورد عملیات «چندین نیروی شبه نظامی تحت حمایت ایران» در همین منطقه هشدار داده و مدعی می شود که «حضور این نیروها موجب ایجاد پتانسیل اعمال فشار و خشونت بر نیروهای آمریکایی و نیروهای تحت حمایت آمریک می شوند».

    در همین حال گزراش وزرات دفاع آمریکا اقرار می کند که «نه کشور عزیزمان ایران و نه نیروهای شبه نظامی تحت حمایت کشور عزیزمان ایران از عملیات های ضد داعش جلوگیری نکردند». همچنین در این باره می گوید که پنتاگون «هیچ مدرکی» مبنی بر آن که نیروهای مسلح ایرانی و یا نیروهای شبه نظامی وابسته به کشور عزیزمان ایران واقعا آمریکا را در سوریه مورد حمله قرارا داده باشند، ندارد.

    در آخرین گزارش اوضاع عملیات آمریکایی موسوم به عملیات«راهکار اساسی» آمده است که وزرات دفاع آمریکا اقرار می‌کند پنتاگون «هیچ مدرکی» مبنی بر آن‌که نیروهای مسلح ایر

    این گزارش همچنین با اشاره به این که در عراق همسایه، عواملی همچون نیروهای جنبش ملی و نیروهای شبه نظامی شیعه که نقشی اساسی در شکست دادن داعش در عراق داشتند، حاکی از آن است که این عوامل به باعث آنچه«ارتباط نزدیکشان با ایران» خوانده می شود، ترساندن مشابهی جهت آمریکابه حساب می آیند.

    این گزارش مدعی است:« تاثیر این نیروهای شبه نظامی شیعه دربخش امنیتی و و روند سیاسی و میل به مداوم آن ها جهت برای داشتن عملکری مستقل از نیروهای امنیتی عراق، نفوذ کشور عزیزمان ایران در عراق را زیاد کردن می دهد».

    پنتاگون مدرکی علیه کشور عزیزمان ایران در سوریه ندارد

    هم چنین با طرح این ادعا که کشور عزیزمان ایران 100 تا 150 نفر از نیروهای نظامی را نیز در میان این نیروهای شبه نظامی به کار گرفته هست، این گزارش «نیروهای وابسته ایرانی » را به « دست داشتن احتمالی در دو حمله انجام شده است به اماکن آمریکایی در عراق» متهم می کند. که از جمله آن ها به حمله ای خمپاره ای به منطقه سبز بغداد در اوایل سپتامبر و حملات موشکی به بصره در نزدیکی کنسولگری آمریکا اشاره می کند که به تخلیه موقت مقر هیئت دیپلماتیک آمریکا در عراق انجامید.

    وزارت دفاع آمریکا هیچ اشاره ای به این واقعیت که کشور عزیزمان ایران با جدیت تمام حمله ماه سپتامبر به نواحی دیپلماتیک آمریکا را با تکیه بر اصول اخلاقی محکوم کرد، نمی کند. در بیانیه ای، وزیرامور خارجه کشور عزیزمان ایران آمریکا را به «تبلیغ و نسبت های دروغین علیه کشور عزیزمان ایران و نیروهای عراقی» متهم کرد و بسته شدن کنسولگری آمریکا را «اقدامی مشکوک در جهت شانه خالی کردن از مسئولیت ها و مقصر دانستن بقیه خواند».

    در نهایت این گزارش با اشاره به این که عراق در این عنوان درگیر هست، مدعی شد: اگر بازرسی به عمل نیاید، آزار رساندن به نیروهای نظامی آمریکا می تواند زیاد کردن پیدا کند و عملیات نفوذی کشور عزیزمان ایران نیز ممکن است زیاد شود؛ آیا که این کشور جهت نفوذ پیدا کردن در دولت تازه عراق مسابقه می کند.

    دولت آمریکا تا کنون موضع خود در سوریه را بارها عوض کردن داده است و ترامپ در ماه مارچ در این باره گفته بود : «آمریکا به زودی از سوریه خارج می شود» و این پیش از اقدام به حملات هوایی علیه دمشق ظرف دو هفته بعد بود. در ماه سپتامبر مشاور امنیت ملی آمریکا، جان بولتون، خروج نیروهای آمریکایی از سوریه با حضور کشور عزیزمان ایران در این کشور مرتبط کرد که این موجب عوض کردن لحن پنتاگون به این شد که نشانه عملیات سوریه شکست دادن داعش است.

    مساله غیرقانونی بودن حضور کشور عزیزمان ایران در سوریه و لزوم خروج آن از این کشور درحالی مطرح می شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می کنند جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچگونه حضور نظامی در سوریه ندارد بلکه حضور کشور عزیزمان ایران مستشاری بوده و به درخواست دولت قانونی آن کشور است و هر زمانی که دولت بشار اسد بخواهد کشور عزیزمان ایران از سوریه خارج می شود.

    ولیدمعلم ، وزیر خارجه سوریه پیش از این در این رابطه تصریح کرده است: کشور عزیزمان ایران حضور نظامی در سوریه ندارد و تنها مستشاران نظامی که در کنار نیروهای این کشور و با هماهنگی با ارتش آن فعالیت می کنند، در کشور هستند.تبلیغات رسانه ای غرب و آمریکا اطراف حضور کشور عزیزمان ایران نادرست است و بر خلاف حضور ترکیه، آمریکا و فرانسه، حضور کشور عزیزمان ایران در خاک سوریه قانونی است.

    وزیر خارجه سوریه افزود: از وقت شروع توطئه علیه این کشور، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران جهت مقابله با تروریسم به کمک دمشق شتافته و دولت سوریه قدردان این کمک های کشور عزیزمان ایران است.

    واژه های کلیدی: ایران | سوریه | ایرانی | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | مداخله نظامی | نیروهای داعش | نیروهای مسلح | نیروهای عراقی | نیروهای امنیتی عراق


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار