عاقل آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی

عاقل: آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت لوازم آرایش لوازم آرایشی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی سگ سوزی به قیمت 300 میلیون تومان

    فعالان و حامیان محیط زیست خوزستان همچنان روی امحای نزدیک به 300 قلاده سگ در اهواز تأکید دارند ولی «محمدرضا قنواتی» مدیرعامل شرکت پسماند شهری اهواز تعداد سگ‌های

    سگ سوزی به قیمت 300 میلیون تومان

    سگ سوزی به قیمت 300 میلیون تومان

    عبارات مهم : اهواز

    فعالان و حامیان محیط زیست خوزستان همچنان روی امحای نزدیک به 300 قلاده سگ در اهواز تأکید دارند ولی «محمدرضا قنواتی» مدیرعامل شرکت پسماند شهری اهواز تعداد سگ های امحا شده است را سه قلاده می داند و در گفت و گو با «ایران» تأکید می کند این امحا ربطی به شهرداری اهواز ندارد.

    شرکت پسماند شهرداری به گفته قنواتی 300 میلیون تومان اعتبار جهت ساماندهی سگ های بی صاحب شهری دارد ولی این اعتبار هزینه نمی شود. با وجود این فعالان حوزه محیط زیست خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما از مسابقه پیمانکاران جهت از بین بردن سگ ها خبر می دهند. به گفته بعضی از آنها کشتن و از بین بردن هر سگ بین 25 تا 30 هزار تومان جهت صاحب لاشه درآمدزایی دارد با وجود این قنواتی هیچ کدام از این آمار و ارقام را تأیید نمی کند و از شکایت از «افسانه عربی فرد» مسئول انجمن حمایت از محیط زیست و حیوانات خوزستان به علت نشر فیلم های سگ سوزی خبر می دهد.

    فیلم هایی که افسانه عربی فرد از سوختن سگ ها زیر تایرهای پلاستیکی انتشار داده است به تصویر العمل گسترده افکارعمومی منجر شد. هنرمندانی چون شهره سلطانی بازیگر و «رضا صادقی» خواننده پاپ در تصویر العمل به آنچه در اهواز بوقوع پیوست پویش «حامیتم» را تشکیل دادند که با حمایت شخصیت های هنری دیگر رو به رو شد.

    سگ سوزی به قیمت 300 میلیون تومان

    «افسانه عربی فرد» در تصویر العمل به حرف های قنواتی می گوید:«تعداد واقعی سگ هایی که سوخته شده است اند مشخص نیست چون لاشه ها روی هم ریخته شده. مثلاً با کپه ای از دست و جمجمه سگ ها رو به روییم، یا در بعضی از نقاط سگ ها روی هم پرس شده است اند و نمی شود تعداد آنها را تخمین زد ولی لااقل اسکلت 70 سگ سوخته به صورت کامل یعنی سر و ستون فقرات وجود دارد.» او که پرستاری خوانده و دانشجوی دامپزشکی است از عقیم شدن سگ های بی صاحب به وسیله انجمن حامیان محیط زیست و حیوانات اهواز خبر می دهد ولی تأکید می کند که در این عقیم سازی شرکت های متولی چون شهرداری، بهداشت، فرمانداری، محیط زیست و… با آنها همکاری ندارند. او خود محلی جهت نگهداری سگ هایی که در تصادف یا اتفاق ای نقص عضو شده است اند دارد ولی سگ های سالم را بعد از عقیم سازی به افراد علاقه مند واگذار می کند.

    شهرداری مصوبه وزارت کشور را اجرا نمی کند

    فعالان و حامیان محیط زیست خوزستان همچنان روی امحای نزدیک به 300 قلاده سگ در اهواز تأکید دارند ولی «محمدرضا قنواتی» مدیرعامل شرکت پسماند شهری اهواز تعداد سگ‌های

    عربی فرد بحث را به سمت دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های ولگرد مصوب وزارت کشور در پاییز 87 می برد و به «ایران» می گوید: «براساس این دستورالعمل بودجه ای در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا با کمک سایر شرکت های درگیر، سگ های بلاصاحب شهر را از سطح شهر جمع آوری و بعد از واکسینه و قلاده گذاری، عقیم سازی کنند.» او می افزاید: «باید یک مکانی از طرف شهرداری در اختیار ما قرار گیرد تا بتوانیم سگ ها را آنجا نگهداری کنیم.» او رفسنجان را از جمله شهرهای موفق در اجرای دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های ولگرد وزارت کشور می داند. او می گوید: «درحالی سگ ها در اهواز تلف شده است اند و بعد از گلوله خوردن، بوسیله تایرها آتش زده شده است اند که اگر شهرداری در درخواست خود جهت این پول، کلمه «اتلاف» را بنویسد نمی تواند این اعتبار را بگیرد.» به گفته عربی فرد، شهرداری این اعتبار را جهت ساماندهی، واکسیناسیون و عقیم سازی می گیرد.

    عربی فرد می گوید: «پیش از آقای قنواتی، آقای یزدی مدیرعامل شرکت پسماند شهری بودند و به ما قول داده بودند اول مهر 96 پناهگاهی را جهت نگهداری از سگ های بلاصاحب در اختیار ما قرار بدهند.» به گفته عربی فرد ولی آن قول هم با کشتار سگ ها به یک دعوا ختم شد و ماجرا به حاشیه رفت.

    او راجع به جلسه شورای سلامت اهواز در بهمن 96 هم می گوید که در آن جلسه از او خواسته اند تا سگ های ماده را بعد از زنده گیری با فوت آسان«اتانازی» از بین ببرد. همچنین از او و همکارانش خواسته بودند که سگ های نر را هم در صورتی که عقیم سازی آنها موفق نبود تلف کنند. این جلسه با خروج فعالان حوزه محیط زیست بی نتیجه می ماند. او می گوید:«اگر سگ بیمار و مسئله دار باشد اتانازی (مرگ آسان) می شود نه هر سگی که حرکت می کند.» او در تصویر العمل به تکذیب مسئولان شهر اهواز به سگ سوزی ها هم می گوید:«من معاون سیاسی فرماندار کارون را بالای سر لاشه ها بردم ولی او همانجا اعلام کرد این منطقه جزو حوزه شهری اهواز هست. صدا وحرف ایشان ضبط شده است است.»

    سگ سوزی به قیمت 300 میلیون تومان

    به گفته این فعال محیط زیست اعتراض های کشوری به سگ سوزی در اهواز باعث شد تا روی لاشه آنها با لودر نخاله و خاک بریزند ولی همچنان بوی لاشه سوخته سگ ها افراد را آزار می دهد.

    او قیمت بالای عقیم سازی های سگ ها (با توجه به گرانی دلار الان به 350 هزار تومان رسیده) را یکی از دلایل روی آوری شهرداری ها به اتلاف سگ ها می داند. «وحید فقیهی» یکی دیگر از فعالان محیط زیست اهوازی در گفت و گو با «ایران» قیمت هر لاشه سگ را بین 25تا 35 هزار تومان اعلام می کند. افسانه عربی فرد می گوید:«من شاهد بودم که بعضی کارگران شهرداری لاشه های سگ را تا 15 هزار تومان هم تحویل داده اند.» او همین پول را علت کشتن سگ ها به وسیله مأموران شهرداری می داند. او از کشتار سگ ها در منطقه «صفیره» اهواز در گذشته خبر می دهد و می گوید:«مسئولی از شهرداری از من خواسته بود یکی از سگ هایی را که گلوله خورده ولی زنده بود را با دارو راحت کنم. سگ ها در میان زباله ها انداخته شده است بودند. مسأله به دادسرا کشیده شد. در نهایت نتوانستیم سگ را نجات دهیم. چون گلوله های زیادی خورده و قطع نخاع شده است بود. کارگران پسماند آنجا می گفتند سگ یک هفته زوزه می کشیده است.»

    فعالان و حامیان محیط زیست خوزستان همچنان روی امحای نزدیک به 300 قلاده سگ در اهواز تأکید دارند ولی «محمدرضا قنواتی» مدیرعامل شرکت پسماند شهری اهواز تعداد سگ‌های

    به گفته یکی دیگر از فعالان محیط زیست، حامیان حیوانات از شهرداری خواسته اند تا اعتبار 300 میلیون تومانی جهت ساماندهی سگ های شهر را در اختیار آنها قرار دهند ولی قنواتی مدیرعامل پسماند می گوید: «حامیان حیوانات انتظار دارند سگ ها بعد از عقیم سازی در شهر رها سازی شوند ولی ما می گوییم باید کسانی را جهت نگهداری از سگ ها پیدا کنید.» در نهایت قنواتی نه قبول می کند که شهرداری سگ ها را عقیم می کند و نه تلف! او در پاسخ به این سؤال که بعد با اعتبار 300 میلیونی چه کار می کنید؟ می گوید: «این اعتبار تخصیص می یابد نه پرداخت.» با وجود این بعضی از فعالان حوزه محیط زیست که نمی خواهند نامی از آنها برده شود از مدیری پیش از او سخن به میان می آورند که در یکی دو سال گذشته به علت تخصیص داده شده است همین اعتبار از کار برکنار شده. «ایران» با توجه به باز بودن پرونده این فرد نامی از او به میان نمی آورد!

    سگ سوزی به قیمت 300 میلیون تومان

    واژه های کلیدی: اهواز | تصویر | اعتبار | افسانه | شهرداری | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار