عاقل آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی

عاقل: آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت لوازم آرایش لوازم آرایشی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری رضا کیانیان ۶۷ ساله شد

    رضا کیانیان بازیگر مطرح و با سابقه سینمای کشور عزیزمان ایران که تاکنون نقش‌های ماندگار فراوانی را از خود به جای گذاشته امروز شمع تولد ۶۷ سال خود را خاموش خواهد

    رضا کیانیان ۶۷ ساله شد

    رضا کیانیان ۶۷ ساله شد

    عبارات مهم : ایران

    رضا کیانیان بازیگر مطرح و با سابقه سینمای کشور عزیزمان ایران که تاکنون نقش های ماندگار فراوانی را از خود به جای گذاشته امروز شمع تولد ۶۷ سال خود را خاموش خواهد کرد.

    رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر در ۳۰ خرداد ۱۳۳۰ در پایتخت کشور عزیزمان ایران به دنیا آمد و در ۳ سالگی با خانواده به مشهد نقل مکان کرد. وی در سال ۱۳۵۵ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد.

    کیانیان از سال ۱۳۴۵ بازیگری تئاتر را شروع کرد و در نمایش های آنتیگونه، خرده بورژوا، اشخاص سیمون ماشا، ازدواج آقای می سی سی پی، یادگار سال های شن و… بازی کرد.

    کیانیان در سال ۱۳۶۸ فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم تمام وسوسه های زمین (حمید سمندریان) شروع کرد.

    وی در سیزدهمین جشنواره فیلم فجر جهت بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه عالی ترین بازیگر مرد نقش دوم بود و در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر جهت بازی در فیلم آژانس شیشه ای جایزه عالی ترین بازیگر نقش دوم را دریافت کرد. او در فیلم های سینما سینماست و روبان قرمز بازی کرده است.

    او علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی صحنه و فیلمنامه نویسی هم کار کرده و چند سال پیش جهت طراحی صحنه نمایش نیلوفر آبی برنده جایزه شد. کیانیان جهت بازی ماندگارش در فیلم منزل ای روی آب، گروه تحریریه سایت بلورین عالی ترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بدست آورد.

    معروف ترین نقش تلویزیونی رضا کیانیان نقش جمشید در سریال شلیک نهایی به کارگردانی محسن شاه محمدی می باشد. شهرت و محبوبیت کیانیان در نقش جمشید چنان بود که مدل مو و لباس های جمشید در میان جوانان و به نام مدل جمشیدی مرسوم شد.

    برجسته ترین کار کیانیان در تلویزیون بازی وی در سریال مختارنامه در نقش عبدالله بن زبیر، خلیفه بزرگ زبیری در مکه است که علاوه بر آن که متفاوت ترین نقش هنری وی محسوب می شود، نخستین کار تاریخی کیانیان در نقش یک شخصیت خاکستری هست. وی یکی از بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی وکلای جوان نیز بوده هست. قلب یخی و شاهگوش و شهرزاد نیز آثار او در بخش نمایش خانگی به حساب می آید.

    بهتر است بگوییم رضا کیانیان از نادر بازیگران سینما و تلویزیون کشور عزیزمان ایران است که هیچ گاه از وی نقش های تکراری و سطحی ندیده ایم، این بازیگر تا به امروز رویه ای را در کار خود پیش گرفته است که تبدیل به موفق ترین و متفاوت ترین بازیگر سینمای کشور عزیزمان ایران شده است هست، به همین بهانه خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان چندی پیش به گفت و گویی خاص با این هنرمند برجسته سینمای کشور عزیزمان ایران نشسته بود و رمز و راز موفقیت امروزش را جویا شده است بو که در ادامه خواهید خواند:

    **آقای کیانیان شما جهت گزینش نقش هایتان چگونه فکر می کنید و گزینش می کنید؟
    من هر لحظه از روز اولی که وارد عرصه سینما و تلویزیون شدم دوست داشتم نقش های متفاوت بازی کنم.

    همیشه تلاش کردم نقش هایی را بازی کنم که با نقش قبلی که بازی کرده ام تفاوت هایی داشته باشد. در اوایل کارم نقش های بسیار خوب و مهمی به من پیشنهاد می شد ولی چون شبیه به کار قبلی ام بود آن نقش ها را قبول نمی کردم.

    ** یعنی یکی بعد از دیگری نقش هایی که برایتان تکراری به نظر می آمد را رد می کردید؟
    بله، و خیلی ها در آن وقت به من می گفتند کاری که تو انجام می دهی دیوانگی هست، ولی به هرحال چون دوست داشتم هر لحظه نقش های متفاوت بازی کنم این روند را ادامه دادم و پیش می آمد که مدت ها بدون کار بودم و شاید نقش های خیلی کوچک را بازی کردم که فقط با نقش قبلی ام تفاوت داشته باشد.

    **حالا بعد از این روند و مشکل هایی که قطعا با خود به همراه داشته به نتیجه و خواسته تان رسیدید؟
    بله بالاخره به آن آرزویی که در بازیگری داشتم رسیدم که هنگامی که در فیلم یا سریالی بازی می کنم، تماشاگر متوجه این تفاوت با کارهای قبلی ام می شود و نمی تواند حدس بزند که این بار در چه نقشی ظاهر می شوم، یعنی مخاطب منتظر این باشد که ببیند این بار در چه نقشی ظاهر می شوم و جهت این نشانه سال ها زحمت کشیدم و خوشحالم که به این نقطه رسیدم.

    ** تا جایی که می دانیم این روزها باز هم در قالب شخصیتی کاملا متفاوت در سریال شهرزاد حضور دارید چه شد که این سریال را جهت بازی قبول کردید؟
    سریال شهرزاد هم مانند دیگر کارهایم است و تلاش کرده ام در آن متفاوت ظاهر شوم، ولی چون سریال شهرزاد به طور کلی سریال موفقی است و مردم هر لحظه این سریال را تماشا می کنند ویترین بهتری جهت دیده شدن کار یک بازیگر است.

    ** قطعا جهت این روند و موفقیت امروزتان رمز و رازی دارید این رمز و راز چیست؟
    من کار خاصی نمی کنم من از امروز خودم دور می شوم و بعد به خود می گویم اگر تو در چنین موقعیتی بودی چه کارهایی می کردی و قاعدتاً یک سری ایده در ذهنم به وجود می آید که این کارها را انجام می دهم و از سوی آن ایده ها و ذهنیت ها وارد یک نقش می شوم و کارم را شروع می کنم.البته بايد دنيا را خوب ديده باشم كه بتوانم درست گزینش كنم.

    رضا کیانیان ۶۷ ساله شد

    اما هر نقشی را که بازی می کنم دیگر همزمان با آن نقش دیگری بازی نمی کنم. یعنی هیچ وقت همزمان در دو کار و دو نقش بازی نمی کنم، تلاش می کنم یک نقش را بازی کنم و هنگامی که کارم تمام شد بروم سراغ نقش بعدی چون فکر می کنم هنگامی که دو نقش را باهم بازی کنیم در واقع جهت مخاطب کم فروشی کرده ایم.

    در ضمن هنگامی که دو کار و شخصیت تازه را بازی می کنم خودبه خود نمی توانم آن دو شخصیت تازه را در کنار هم خلق کنم، به این خاطر که هنگامی که یک نقش تازه را بازی می کنم به این فکر می کنم که باید آن را بسازم در نتیجه نمی توانم دو نقش را باهم بازی کرده و به نتیجه مورد نظر برسم.

    **این روزها خیلی از جوانان و بازیگران هستند که نقش های تکراری و بعضا چند نقش را باهم بازی میکنند، نظرتان در باره آنها چیست؟
    من نمی گویم که مطلقاً همه باید روند من را ادامه دهند آیا که سینما به همه نیاز دارد. هم به کسانی نیاز دارد که هر لحظه یک نقش را خوب بازی می کنند و هم به کسانی نیاز دارد که چندین نقش را خوب ایفا می کنند و همین طور به کسانی نیاز دارد که هربار یک نقش را به تصویر می کشند و باید این رنگین کمان وجود داشته باشد.همان طور که در سینمای هالیوود اینگونه است.

    **فکر می کنید کسانی که هر لحظه نقش های متفاوت بازی می کنند بعضا نقش اول را از آن خود می کنند؟
    خیر، بلکه تمام کسانی که هر لحظه نقش های متفاوتی را بازی می کنند اقبال این را ندارند که هر لحظه نقش های اول را بازی کنند، نقش اول هر لحظه جهت کسانی است که قاعدتاً آن نقش همیشگی را بازی می کنند و هر لحظه آن آدم خوبه هستند ولی هنگامی که می خواهیم نقش های متفاوت بازی کنیم اکثراً آدم خوبه نصیبمان نمی شود و اکثراً نقش مکمل نصیبمان می شود آیا که آن آدم خوبه هر لحظه همان است و هر لحظه یک شکل است.

    در نتیجه کسی که می خواهد نقش متفاوت بازی کند باید بداند که هر لحظه نقش اول برایش نیست و اکثراً نقش منفی از آن اوست ولی این خود راضی است که من این همه نقش منفی بازی کرده ام ولی تماشاگر با همان نقش منفی ام هم ذات می شود و بعد به مرور وقت دلش به حال همان نقش منفی می سوزد و دوست دارد که آن نقش منفی به یک سرانجامی برسد.این رازی است که من تا به امروز در کارهایم رعایت کردم.

    **فکر می کنید نقش های منفی یک بازیگر را از مخاطب دور می کند یا می توان با نقش منفی مخاطب را جذب کرد؟
    همه آدم های دنیا یک بخشی از آنها منفی است و یک بخشی از آنها مثبت هست. من در آن نقش های منفی بخش هایی از وجود مثبت را وارد می کنم که آن نقش منفی شکلش در واقع یک بعدی نیست و چند بعدی می شود، به همین علت است که تماشاگر با آن احساس نزدیکی می کند و می بیند که این شخصیت مانند خودش است و ممکن است خودش در چنین موقعیتی این کارها را انجام دهد و در نتیجه آن شخصیت منفی را می بخشد.

    ** و جهت آخرین سوال، این روزها در حال انجام چه کارهایی هستید؟
    همان طور که گفتم عادت به انجام چند کار با هم نیستم بعد در نتیجه در حال حاضر فقط در سریال “شهرزاد” به ایفای نقش می پردازم ولی تئاتر “حرفه ای ها” را که سال گذشته بازی کرده بودم آماده است که به زودی دوباره آن را جهت دومین بار احتمالا در کانادا به روی صحنه ببرم.

    میزان

    رضا کیانیان بازیگر مطرح و با سابقه سینمای کشور عزیزمان ایران که تاکنون نقش‌های ماندگار فراوانی را از خود به جای گذاشته امروز شمع تولد ۶۷ سال خود را خاموش خواهد

    واژه های کلیدی: ایران | سریال | سریالی | بازیگر | بازیگری | بازیگران | رضا کیانیان | سریال شهرزاد | بازیگران سینما

    رضا کیانیان ۶۷ ساله شد

    رضا کیانیان ۶۷ ساله شد


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار