معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای ساخت داخل گفت: اگر خدا بخواهد وزیر اقتصاد یاری کند که تعرفه واردات ماشین کم کردن یابد تا مردممان بتو
خودرو داخلی کمترین ایمنی دنیا را دارد/ تعرفه واردات را کم کردن دهید تا مردم ماشین ایمن سوار شوند
عبارات مهم : ایمنی
داود کشاورزیان در همایش بیمه و توسعه گفت: یک میلیارد ماشین در دنیا پلاک شده است و دو درصد این آمار در کشور عزیزمان ایران است در حالی که یک درصد جمعیت دنیا هستیم.
تعرفهواردات را کم کردن دهید تا مردم ماشین ایمن سوار شوند ، خودرو داخلی کمترین ایمنی دنیا را دارد
وی ادامه داد: حدود ۱.۲۵ درصد از تلفات بزرگراه ای را داریم، اینکه این آمار به کمتر برسد با توجه به آمار و ارقام سخت هست، یا شدنی نیست.
کشاورزیان گفت: سال گذشته یک و نیم میلیون ماشین تازه پلاک شده است بعد حدود ۱۱ درصد رشد تردد داریم و به مشکل می توانیم تلفات بزرگراه ای را کم کردن دهیم. خودروی ایمن تر، راه ایمن، بازدیدکنندگان ایمن و امداد و نجات مناسب از ارکان پرسشها ایمنی هست. توصیه ای که می خواهم به شما عرض کنم مدیریت ریسک هست. خوشبختانه در قانون بیمه شخص ثالث در ماده ۱۸ به مواردی اشاره شده است که اوضاع ماشین کاربری ماشین و سال ساخت ماشین باید در محاسبه هزینه بیمه لحاظ شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای ساخت داخل گفت: اگر خدا بخواهد وزیر اقتصاد یاری کند که تعرفه واردات ماشین کم کردن یابد تا مردممان بتو
رییس شرکت راهداری و حمل و نقل ادامه داد: ما مواجه هستیم با یک رانند گی های تهاجمی که در نتیجه آن زیاد کردن تصادفات رخ می دهد. باید با توجه به ریسک ماشین بیمه نامه صادر شود. در حال حاضر خودروهایی که در کشور تولید می شوند کمترین ایمنی را در بین خودروهای دنیا دارند. نمی دانیم چه فکری باید به فکر خودروی غیر ایمن کنیم، اگر خدا بخواهد که آقای کرباسیان، وزیر اقصاد یاری کند که عوارض ورود ماشین به کشور کم کردن یابد تا خودروهای ایمن وارد کشور شود و مردم از خودروهای ایمن استفاده کنند تا صنعت بیمه هم کمتر خسارت ببیند.
واژه های کلیدی: ایمنی | خسارت | خودرو | ماشین | خودرو داخلی | بازار خودرو
دانلود فایل ها
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...