عاقل آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی

عاقل: آموزش ایران دیابت لبنیات ایرانی بهداشت لوازم آرایش لوازم آرایشی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات زیر بار حرف زور عربستانی‌ها نمی‌رویم/ رحمتی جزو خروجی‌های کلوب نیست ، افتخاری

    مدیرعامل کلوب استقلال می‌گوید این تیم از به میدان رفتن در زمین سوم بسیار ضرر کرده است.

    زیر بار حرف زور عربستانی‌ها نمی‌رویم/ رحمتی جزو خروجی‌های کلوب نیست ، افتخاری

    افتخاری: زیر بار حرف زور عربستانی ها نمی رویم/ رحمتی جزو خروجی های کلوب نیست

    عبارات مهم : ایران

    مدیرعامل کلوب استقلال می گوید این تیم از به میدان رفتن در زمین سوم بسیار ضرر کرده است.

    به گزارش ایسنا، رضا افتخاری عصر شنبه بعد از اتمام جلسه مدیران تیم های آسیایی در فدراسیون فوتبال راجع به به میدان رفتن در زمین بی طرف برابر رقیبان عربستانی اظهار کرد: سال گذشته از بازی در زمین سوم بسیار ضرر کردیم. هم تیم و هم هواداران ناراضی هستند و به کلوب هم از لحاظ مالی فشار زیادی می آید. ما دوست داریم که بازی ها در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شود تا هواداران بازی را ببینند. یکی از دلایلی که تیم نتیجه های خوبی نگرفت این بود که از سفرهای فراوان و بیهوده خسته شد ولی تیم های عربستانی راحت رفتند و آمدند و در کشور همسایه ارزش عمان به میدان رفتند.

    زیر بار حرف زور عربستانی‌ها نمی‌رویم/ رحمتی جزو خروجی‌های کلوب نیست ، افتخاری

    او افزود: عربستانی ها به آب و هوای عمان هم عادت داشتند و امکانات خوبی در اختیار آن ها قرار گرفته بود. ما اجازه نمی دهیم تا حق و حقوق مان پایمال شود. الان هم گفتیم فدراسیون تمام تلاشش را بکند و از AFC بخواهد تا آن ها قوانین را رعایت کنند. ما چیز زیادی نمی خواهیم. فقط درخواست داریم قوانین رعایت شود و لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار شود. اگر AFC نتواند این عنوان را جمع کند، ممکن است پرسشها جدیدی پیش بیاید و بین کشورها اختلاف ایجاد شود. نباید سیاست را وارد ورزش کرد. هر عنوان جای خودش را دارد. ما با آمریکا مسئله داریم ولی تیم کشتی آن ها دیروز در کشور عزیزمان ایران حضور داشت و هیچ مشکلی هم جهت آن ها پیش نیامد. آن ها اصلا نگفتند کشور عزیزمان ایران امن نیست.

    مدیرعامل کلوب استقلال با تاکید بر این که موضع عربستانی ها بیش تر بر سر بهانه جویی است تصریح کرد: فدراسیون مصمم است تا حق و حقوق ما را بگیرد. اگر AFC زیر بار نرود، آن وقت می نشینیم و تصمیم جدیدی می گیریم.

    مدیرعامل کلوب استقلال می‌گوید این تیم از به میدان رفتن در زمین سوم بسیار ضرر کرده است.

    افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا با نفوذ زیاد عربستانی ها امیدی به نتیجه بخش بودن مذاکرات فدراسیون فوتبال با AFC دارد؟ اظهار کرد: من اصلا این عنوان را قبول ندارم. در دور قبل جهت نخستین بار بود که با این شرایط بازی می کردیم الان هشیار شدیم و فهمیدیم حق و حقوق مان پایمال شده است و نباید زیر حرف زور برویم. ما کار خودمان را می کنیم. من نظرم این است که بر خلاف صحبت های عربستانی ها، نفوذ ما در دنیا بیش تر هست. مردم کشورهای دیگر مردم کشور عزیزمان ایران را بیش تر دوست دارند. اگر این طور نبود، در هیات رییسه AFC اعضای آن به نفع کشور عزیزمان ایران رای نمی دادند. آن ها قبول کردند که کشورمان، کشور امنی است و مسائلی که عربستانی ها می گویند جنبه سیاسی دارد.

    افتخاری راجع به میزان امیدواری اش نسبت به نتیجه رسیدن مذاکرات با AFC گفت: امیدواری ما کم نیست ولی باید روی این عنوان کار شود. نمی شود که دست روی دست بگذاریم تا آن ها تصمیم بگیرند و سپس ما شکایت کنیم. حتی در این جلسه مطرح شد که به CAS شکایت کنیم و این عنوان را پیگیر شویم. اگر آن ها هزینه های سال گذشته ما را پرداخت می کردند، امسال چنین صحبت هایی نمی کردند. اگر آن ها تحت فشار قرار گیرند، از این موضع خود کوتاه می آیند.

    او راجع به فهرست خروجی استقلال بیان کرد: امشب قرار است شفر این فهرست را به من بدهد. اسامی که تا به حال انتشار یافته قطعی نیست.

    زیر بار حرف زور عربستانی‌ها نمی‌رویم/ رحمتی جزو خروجی‌های کلوب نیست ، افتخاری

    مدیرعامل استقلال درخصوص جدایی مهاجمان این تیم هم چون بیت سعید و شهباززاده اظهار کرد: جدایی بیت سعید قطعی نیست. یک سری پرسشها شفاهی مطرح شده است ولی من نپذیرفتم. منتظرم شفر نفراتش را به ما اعلام کند و سپس ما تصمیم گیری کنیم.

    افتخاری راجع به تغییرات کادر فنی استقلال و پیوستن یک مربی تازه بیان کرد: تمام تلاش ما این است که از کشور عزیزمان ایران بازیکن بگیریم. اگر پیدا نکردیم به علت این که باید راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم نمی توانیم با بازیکن ضعیف به این مسابقه ها برویم. چند بازیکن خارجی مورد نظر ما است منتها جاماییکایی نیست.

    مدیرعامل کلوب استقلال می‌گوید این تیم از به میدان رفتن در زمین سوم بسیار ضرر کرده است.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا شفر قصد داشته تا جهت جذب بازیکن به دوبی برود؟ اظهار کرد: این طور که نمی شود شفر خودش با بازیکن مذاکره کند او باید بازیکن را به ما معرفی کند و سپس کلوب با او توافق کند. ما بلدیم چه کار کنیم.

    مدیرعامل استقلال راجع به مطالبات کادر فنی پیشین این تیم گفت: حقوق آن ها زمانی که در تیم حضور داشتند پرداخت شده است است ولی چون استعفا کرده اند تا آن مرحله ای که پرداخت شده است محاسبه می شود. شاید افرادی باشند که قراردادشان پایین باشد که کلوب بعدا فکری به حال آن ها می کند.

    زیر بار حرف زور عربستانی‌ها نمی‌رویم/ رحمتی جزو خروجی‌های کلوب نیست ، افتخاری

    افتخاری در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا پول داریوش شجاعیان به حساب گسترش فولاد واریز شده است است؟ تصریح کرد: هنوز این پول به حساب کلوب تزریق نشده هست. به محض این که تزریق شود ما آن را به حساب گسترش فولاد واریز می کنیم. احتمالا ظرف یک هفته آینده پرسشها مان حل می شود.

    او در پاسخ به این پرسش که آیا کلوب استقلال معاونت حقوقی دارد؟ گفت: بله آقای لطفی معاون حقوقی ما هست. او سه ماه است که فعالیت خود را شروع کرده است.

    مدیرعامل استقلال راجع به اردوی دوبی این تیم بیان کرد: بازیکنان باید مجوز ورود و خروج بگیرند. بعضی از آن ها دانشجو هستند، بعضی هم سرباز هستند. البته افرادی هستند که بدهی مالیاتی دارند. این اتفاقات درست به سه روز تعطیلات آخر هفته خورد و دریافت این مجوزها در زمانی که شفر قصد برپایی اردو در دوبی را داشت، فراهم نمی شد تا بدهید ترتیب اردو لغو شود این مسئله را من به شفر گفتم و او هم پذیرفت و در پایتخت کشور عزیزمان ایران ما اردو خواهیم زد.

    افتخاری راجع به پیوستن رحمتی به سپاهان گفت: او جزو فهرست خروجی ما نیست. همه چیز امشب مشخص می شود. فهرست خروجی را فردا اعلام می کنند بگذارید امشب راحت بخوابم.

    او در آخر از برگزاری تمرین های این تیم در ورزشگاه صنایع دفاع خبر داد.

    واژه های کلیدی: ایران | بازیکن | افتخاری | استقلال | بازیکنان | عربستانی | فدراسیون فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار